Tuesday, January 3, 2012

ရမၼာ၀တီ အရွင္ပညာစာရအား ရကၡိတဆု ခ်ီးျမွင့္ပြဲ အခမ္းအနားက်င္းပ

သရက္ေထာင္တြင္ အက်ဥ္းက်ခံေနရေသာ ရခိုင္သမိုင္းႏွင့္ စာေပသုေတသီ အရွင္ပညာစာရအား ရကၡိတဆု ခ်ီးျမွင့္ ေပးအပ္သည့္ အခမ္းအနားကို ဂ်ပန္ႏို္င္ငံ တိုက်ိဳျမိဳ႕တြင္ ဒီဇဘၤာလ ၃၁ ရက္ေန႕တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
                                                      


                                                               



ဆရာေတာ္ အားခ်ီးျမွင့္ေသာဆုအား လြဲေျပာင္း ေပးအပ္စဥ္ ( ဓါတ္ပံု- ARG)
" ဆုေပးပြဲ အခမ္းအနားမွာ ဆုလက္မွတ္နဲ႕ ေငြသား အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၀၀၀ ကို လူမူအေထာက္အကူျပဳ တာ၀န္ခံ ကိုလွေရႊက ဆရာေတာ္ဆီကို တာ၀န္ယူျပီး ပို႕ေပးမယ့္ ကိုေက်ာ္ေက်ာ္၀င္းႏွင့္ ကိုေအးသိန္းထြန္း လက္သို႕ လြဲေျပာင္း ေပးအပ္ခဲ့ပါတယ္" ဟု ရခိုင္မ်ိဳးေစာင့္အဖြဲ႕မွ ကိုညီညီစံက ေျပာသည္။

အခမ္းအနား တိုက်ိဳျမိဳ႕ Arakan Rakkhita Group (ARG) ရံုးခန္းတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ျပီး အဖြဲ႕၀င္မ်ား စံုညီစြာ တက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ဆရာေတာ္ အရွင္ ပညာစာရအား ေပးအပ္သည့္ ဂုဏ္ျပဳလႊာတြင္ " ဆရာေတာ္သည္ မိမိ၏ ဘ၀ သက္တမ္းတေလွ်ာက္လံုးတြင္ ရခိုင္လူမ်ိဳးတို႕၏ အမ်ိဳးဂုဏ္၊ ဇာတိဂုဏ္ျမင့္မားေရးႏွင့့္ ရခိုင္လူမ်ိဳး ရွင္သန္ၾကီးပြားေရး၊ ရခိုင္ျပည္ ေျမာက္ပိုင္းႏွင့္ ေတာင္ပိုင္း ညီညြတ္ေရးတို႕ အတြက္္ စာေပ လက္နက္ျဖင့္ တမ်ိဳး၊ ကိုယ္တိုင္ ပင္ပန္း ဆင္းရဲခံ၍ တစ္သြယ္ စြမ္းစြမ္းတမံ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့သူ တစ္ဦး ျဖစ္သည္သာမက ရခိုင့္ ယဥ္ေက်းမူ အေမြအႏွစ္မ်ားကိုလည္း က်ားကုတ္က်ားခဲ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့သည္" ဟု ေဖၚျပထားသည္။

ရကၡိတ မ်ိဳးေစာင့္ အဖြဲ႕မွ ကိုေက်ာ္သန္းလိူင္ကလည္း အရွင္ ပညာစာရအား ရကၡိတ မ်ိဳးေစာင့္ဆု ခ်ီးျမွင့္ရသည့္ အခ်က္မ်ားထဲမွ အေရးၾကီးသည့္ အခ်က္ တစ္ခ်က္ကုိလည္း ယခုလို ေျပာသည္။

" အဓိက ဆရာေတာ္ ပညာစာရဟာ မိဘအစြန္႕ပစ္ခံရတဲ့ ခေလးေတြကို ေကာက္ယူေမြးစားခဲ့ တာသာ မက လူမ်ိဳးျခား ဘာသာျခား လက္ထဲကိုေရာက္သြားတဲ့ ကေလးေတြကိုလည္း ေငြေပး၀ယ္ယူျပီး ေမြး စားျပီး ရခိုင္လူမ်ိဳးအျဖစ္ ဘ၀ရွင္သန္စီဖို႕ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္ ျဖစ္တယ္။ ခုလို အလုပ္မ်ိဳးကို တေယာက္မွ မလုပ္ဖူးေသးတဲ့ အတြက္ ဆရာေတာ္ဟာ ရခုိင္မ်ိဳးေစာင့္ဆုနဲ႕ ထိုက္တန္္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ဂုဏ္ျပဳထိုက္လုိ႕ ဆရာေတာ္ ပညာစာရ ကို ဂုဏ္ျပဳဆက္ကပ္လိုက္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ေျပာသည္။


                                                                                                  နိရဥၥရာ

No comments:

Post a Comment